Durch DPD Dynamic Parcel Distribution gelöste Beschwerde. | 51 Views | 27.09.2021 | 18:42 Uhr
geschrieben von Aleksandar Kuzmanoski

DPD Dynamic Parcel Distribution GmbH & Co. KG (Aschaffenburg)

Leider konnte die angegebene Empfangsadresse nicht gefunden werde

The receiving address can not be found twice. Once on 10.09.2021 and once on 17.09.2021.

The receiving address cannot be found twice.

Once on 09/10/2021 and once on 09/17/2021.

On Friday, September 10th, 2021, a package could not be delivered to me because the delivery address could not be found. I have already received many parcels to this address. You can easily find the address on each map.

I contacted DPD, but they only gave me imprecise answers. I then gave them permission (on 09/10/2021) to deliver the parcels to one of the parcel shops nearby.

But on September 17, 2021 the same thing happened again.

Meine Forderung an DPD Dynamic Parcel Distribution GmbH & Co. KG: Liefere mein Paket

28.09.2021 | 07:23
Firmen-Antwort von: DPD Dynamic Parcel Distribution GmbH & Co. KG
Abteilung: Social Media

Dear Mr. Kuzmanoski,

We are very sorry that these delivery difficulties have occurred.

Please contact us via E-Mail at socialmedia spider monkey dpd.de

Please write the following in the subject:

Reclabox - Aleksandar Kuzmanoski - complaint number 229626 - 18:42

Best Regards

Your DPD Team

01.10.2021 | 10:01
von Aleksandar Kuzmanoski gelöste Beschwerde | Regelverstoß melden
Mein Paket kam am 20. September an, nachdem ich mich mit socialmedia spider monkey dpd.de in Verbindung gesetzt hatte.

DPD Direct Parcel Distrib...: DPD stellt Paket nicht zu und lügt
DPD Dynamic Parcel Distri...: Angeblich nie anzutreffen.
DPD Dynamic Parcel Distri...: Annahme meines Pakets angeblich verweigert
DPD Dynamic Parcel Distri...: Paketstatus seit Tagen im Paketzustellzentrum